Klijent je u fokusu svih naših aktivnosti, a Vaše zadovoljstvo i entuzijazam su temelj našeg poslovnog uspeha. Ipak, ponekada se dešava da usluga nije na očekivanom nivou. U takvim situacijama, uvek ste dobrodošli da podelite nezadovoljstvo sa nama. Naše osoblje Vam je na raspolaganju za pravovremeno rešavanje prigovora i uveravamo Vas da ćemo se maksimalno angažovati kako bismo pronašli najbolje rešenje za Vas.
Banka je dužna da razmotri prigovor i da Klijentu dostavi pisani odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Izuzetno, ako Banka usled razloga koji ne zavise od njene volje ne može da dostavi odgovor u roku od 15 dana od dana prijema prigovora, rok za odgovor na prigovor se može produžiti za najviše 15 dana, o čemu je Banka dužna da obavesti podnosioca prigovora u roku od 15 dana od dana prijema prigovora.
Preporuka je da se prvo obratite svojoj filijali Halkbank.
U svakom trenutku možete da podnesete prigovor Službi za odnose s javnošću i upravljanje kvalitetom, i to na sledeće načine:
Prigovor poslat poštom treba da sadrži sledeće elemente:
• Ime i prezime/ Naziv kompanije
• Adresu stanovanja/ Adresu pravnog lica
• JMBG/ Matični broj kompanije
• E-mail adresu/ Kontakt telefon
• Opis prigovora